ADMIX GM530

گروت بر پايه سيمان با مقاومت خیلی زياد

ADMIX GM530 يک محصول آماده مصرف پودري است که با افزودن آب در محل کارگاه تبدیل به ملاتی بسیار روان و بدون جمع‌شدگی می‌شود. این محصول با دانه‌بندی درشت طراحی شده و برای گروت ریزی در ضخامت‌های 40 تا 120 میلی‌متر مناسب است. جهت گروت ریزی در فضاهای بزرگ یا ضخامت‌های بیشتر با کارشناسان شرکت مشورت نمایید.

مزایا

موارد کاربرد

آب مصرفی                            4/5 تا 5/25 لیتر به ازای هر کیسه 25 کیلوگرمی

شکل ظاهری                           پودر خاکستری

دانسیته                                  1/4 کیلوگرم بر لیتر

مقاومت فشاری در حالت خمیری   7 روزه 44 مگاپاسگال

1-آماده سازي سطح:

سطوحي که در معرض گروت ريزي قرار مي‌گيرند بايد خراشيده شوند تا پوسته‌هاي احتمالي جدا شده و بتن سفت یا سنگدانه‎‌ها نمايان شوند. از چکش‌هاي سنگين و بادي وساير ابزار مشابه که باعث شود سنگدانه‌ها شکسته شده ودر عين حال در جاي خود باقي بمانند استفاده نکنيد. باید سطوح را از وجود روغن، گردو خاک، رنگ، ماده عمل آوري و ديگر آلودگي‌ها که باعث کاهش چسبندگي مي‌شوند پاک کرد. سطوح در معرض گروت ريزي را خيس نماييد تا آب ملات را جذب نکند. به گونه‌اي که سطوح مرطوب بوده و لي آب آزاد وجود نداشته باشد. در هنگام کاشت پيچ يا ميلگرد خالي بودن چال‌ها و عدم آب يا روغن در آن‌ها مورد توجه خاص قرار گيرد و درصورت لزوم از هواي فشرده براي تخليه آن‌ها استفاده کنيد. صفحه ستون‌ها و پيچ ها بايد تميز و عاري ازچربي، گريس و رنگ باشند. تجهيزات نصب شدني را تنظيم و ثابت نماييد. اگر لازم است صفحات فاصله گذار برداشته شوند آنها را کمي چرب کنيد تا برداشتن آن‌ها آسان شود. مطمئن شويد که قالب بندي محکم و آب بند است تا از حرکت و خروج گروت جلوگيري شود.

2-اختلاط:

براي توليد احجام بزرگ از مخلوط کن و براي اختلاط يک کيسه گروت از دريل دور کند و همزن استفاده کنيد، مطمئن شويد که سطوح داخلي مخلوط کن مرطوب بوده ولي آب آزاد وجود نداشته باشد. سپس مقدار آب را اندازه گيري و به داخل مخلوط کن بريزيد، درحين چرخيدن مخلوط کن به آرامي ADMIX GM30 را به آن اضافه کنيد. به مدت 3 تا 5 دقيقه هم زدن را ادامه دهيد تا ملاتي همگن، روان، نرم و بدون حباب به دست آيد. از اختلاط طولانی پرهیز شود زیرا باعث جمع شدگی ملات می‌شود.

3-ريختن :

بلافاصله پس از اختلاط اقدام به ريختن نماييد، همواره ملات را از یک طرف بريزيد و آنقدر ادامه دهید تا همه فضاهای خالی را پر کرده و از اطراف مشاهده شود. در حد امکان ارتفاع لازم براي تامين فشار حرکتي را ايجاد کنيد. گروت‌هاي پایه سیمانی این شرکت با انواع پمپ هاي تزريق قابل استفاده اند. پس از ريختن ADMIX GM530  بلافاصله روي سطوح باز را با گوني مرطوب به طور کامل بپوشانيد و تا زماني که ملات سخت شود آن را خيس نگه داريد(حدود 5 روز). در صورت عدم امکان مصرف آب مي‌توانيد از مواد عمل آوري سطحي استفاده کنيد.

download-pdf

دیگر محصولات گروت‌ها

server

GM540

گروت بر پايه سيمان با مقاومت خیلی زياد

photo-1478486982180-2de2fafa19f9

GM532

گروت آماده مصرف بر پايه اپوکسی با مقاومت زياد

img_1908

GM530

گروت بر پايه سيمان با مقاومت خیلی زياد