ADMIX WP761

مواد آب‌بندی سطوح بتنی به روش انسداد کاپیلارها

ADMIX WP761 ماده آب بندکننده مطمئن و دائمی سطوح بتنی یا مواد سیمانی برای کنترل رطوبت، نشتی فرار آب است. این محصول پس از اجرا در معرض رطوبت، با تشکیل و توسعه کریستال‌های غیر محلول در داخل لوله‌های مويینه و ریزترک‌ها باعث مسدود شدن دائمی آنها و جلوگیری از عبور یا نشت آب می شود و تا پایان عمر سازه آن را آب بندی می‌کند.

مزایا

موارد کاربرد

ADMIX WP761 را می‌توان به رو ش‌های زیر استفاده کرد:

  • تهیه دوغاب و اجرای آن با قلم مو یا پیستولت در دو لایه به فاصله زمانی حداقل دو ساعت، به گونه‌ای که لایه اول به گیرش اولیه رسیده باشد. برای تهیه دوغاب 2 تا 2.5 پیمانه پودر را با یک پیمانه آب تمیز مخلوط کنید. توجه شود که باید ابتدا پودر را در داخل ظرف همزن بریزید و سپس آب به آن اضافه شود.
  • تهیه خمیر و اجرای آن با ماله یا کاردک. این روش برای آب بندی سطوح ناصاف یا زوایای سازه به کار می‌رود.
  • روش تهیه خمیر نیز همانند دوغاب است و تنها نسبت اختلاط پودر به آب بیشتر می‌شود .
  • به روش خشکه پاشی بر روی بتن تازه یا درزهای ساختمانی.

قبل از اجرای ADMIX WP761 سطوح را برس زنی یا سند بلاست نمایید تا منافذ بتن کاملا باز شوند. هرگونه آلودگی، روغن و گریس، ماده عم لآوری و رنگ را از روی سطح تمیز کنید. ترکهای بزرگ و بخش‌های تخریب شده یا حفره‌های سطحی را با استفاده از ملات صافکاری پایه سیمانی ترمیم و تسطیح نمایید و سپس اقدام به اجرای آب بندی کنید.

جهت آب بند نمودن یک متر مربع به روش دوغابی و ایجاد لایهای با ضخامت یک میلی متر 2 کیلوگرم و برای اندود کردن سطح با خمیری به ضخامت 3 تا 4 میلی متر 6 تا 8 کیلوگرم پودر خشک لازم است. اگر چه در صورت ناهموار بودن سطح مقادیر مصرف افزایش می‌یابد .

دیگر محصولات آب‌بند کننده‌ها

WP766

ایزولاسیون پلیمری بر پایه کوپلیمرهای اکریلیک

WP763

پودر آب بندکننده بتن و ملات سیمانی

WP762

ملات آب بندی آنی‌گیر جهت قطع فوری نشت آب

WP760

مواد آب بندی سطوح بتنی با پایداری زیاد