افزودنی کنترل کننده جمع شدگی برای تولید گروت تزریقی برای کابل های پس تنیده یا کاشت میلگرد در بتن

                                   

Admix GM515

                                   

ADMIX GM515  افزودنی پودری است که به منظور کنترل جمع شدگی و آب انداختگی، ایجاد روانی، آب بندی و افزایش مقاومت گروت های تزریقی به کار می رود. این محصول دارای چسبندگی عالی به فلز و پوشش بسیار مناسبی برای حفاظت کابل های فولادی در برابر خوردگی و زنگ زدگی است.

زنگ زدگی معمولا به دلایلی مانند: مصرف آب زیاد در تولید دوغاب که باعث باقی ماندن حباب های هوا، فضاهای خالی ناشی از آب انداختگی و جمع شدگی طبیعی گروت سیمانی که به 2 تا 3 میلی متر می‌رسد می‌باشد. با استفاده از ADMIX GM515 به میزان 6% وزن سیمان تمامی مشکلات احتمالی فوق مرتفع می شود. 

موارد کاربرد

ADMIX GM515 را می توان برای تولید انواع ملات های گروت یا دوغاب های تزریقی در محل کارگاه استفاده نمود، تولید بتن‌های توانمند و پایا به خصوص در مناطق بحرانی، زمین های شوره زار و در معرض عوامل خورنده محیطی با استفاده از این افزودنی قویا توصیه می شود.

مشخصات فنی

رنگ : پودرخاکستری

مقدارکلراید: فاقد کلر بر اساس BS 5075

مقدار نیتریت: فاقد نیتریت

درجه اشتعال: غیرآتش‌زا

مقدارمصرف: 6 کیلوگرم برای هر 100 کیلوگرم سیمان

مقدار آب مصرفی: 25% وزن سیمان

انبساط:

مقدار انبساط ایجاد شده با این محصول در محدوده زمانی 1 تا 5/2 ساعت پس از مخلوط کردن آن در محیط سیمانی اتفاق می افتد که بسته به دمای محیط متفاوت خواهد بود. استفاده در دوغاب سیمان موجب انبساط آزاد حجمی بین 2% تا 3% و در ملات ماسه-سیمان یا بتن موجب انبساط آزاد بین 1 تا 1.5 درصد خواهد شد.

طریقه مصرف:

ابتدا آب را درون مخلوط کن ریخته سپس سیمان را اضافه کنید و تا یکنواخت شدن مخلوط سیمانی هم‌زدن را ادامه دهید. ADMIX GM515  را به خمیر سیمان افزوده و 30 ثانیه دیگر اختلاط را ادامه دهید، در پایان شن و ماسه را (در صورت وجود در طرح اختلاط) به مخلوط اضافه کرده و برای مدت 2 دقیقه دیگر هم‌زدن را ادامه دهید. توجه نمایید که از اختلاط اضافی پرهیز شود زیرا باعث کاهش انبساط بوجود آمده می شود. دمای مناسب برای استفاده از این افزودنی 5+ تا40+ درجه سانتی گراد می باشد.

مراقبت از وسایل کار:

ابزار و وسایل را پس از اتمام هر مرحله از کار با آب شستشو دهید.

بسته بندی:

ADMIX GM515 درکیسه های 6 کیلوگرمی عرضه می شود.

انبارداری:

این محصول را درمکان سرپوشیده و به دور از تابش خورشید، بارندگی، رطوبت و بر روی پالت نگه داری کنید. عمر مفید محصول حداقل 12 ماه است اگر در شرایط مناسب و درظرف های اصلی نگه داری شود.

احتیاط و ایمنی:

همانند تمامی محصولات شیمیایی، ADMIX GM515 نیز ممکن است باعث آسیب شود. در هنگام کار با این محصول حتما از وسایل ایمنی فدری استفاده کنید. در صورت تماس احتمالی با چشم ها بلافاصله آن را به مدت 15 دقیقه با آب شستشو داده و به پزشک مراجعه کنید. در صورت تماس با پوست آن را به دقت بشویید.

تایيديه کيفيت

تمام محصولاتی که توسط شرکت دماوند سفید توليد و عرضه می شوند، تحت کنترل بخش کنترل کیفی این شرکت و مطابق با استانداردهای کيفی بين المللی می باشند.

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این شرکت با تلفن 88678881 یا پست الکترونیکی info@white-damavand.ir تماس بگیرید.