ADMIX WP770

پوشش منعطف و آب بندکننده سطوح بتنی بر پایه قیر و لاتکس

 ADMIX WP770 مایع غلیظ تک جزئی بر پایه قیر تقویت شده با لاتکس است و قابلیت رقیق شدن با آب را دارد. این محصول دارای چسبندگی بسیار خوب به سطوح بتنی، آجر، سنگ و دیگر مصالح می باشد و پس از خشک شدن تبدیل به پوششی سیاه رنگ می‌شود که سازه را در برابر عوامل مهاجم و مخرب محیطی حفظ می‌کند.

مزایا

موارد کاربرد

شکل ظاهری                  قهوه‌ای تیره

دانسیته                       1/01 تا 1/02 گرم بر سانتی‌متر مکعب

دمای بهره‌برداری          30-  تا 100+ درجه سانتی‌گراد

دمای زمان اجرا             5 تا 55 درجه سانتی‌گراد

ADMIX WP770 را می‌توان با قلم مو يا ماله اجرا کرد. آماده‌سازی سطح اهمیت زیادی دارد، تمامي سطح کار بايد سفت، صاف و عاري از هر گونه آلودگي، گرد و خاک، تکه هاي خرد شده و چربي باشد. این محصول را مي توان بر روي سطح مرطوب نیز اجرا کرد ولي نبايد آب مشهود وجود داشته باشد، سطوح گرم و خيلي خشک و زبر باید قبل از اجرا لايه اصلي با پرايمرزني (برای تولید پرایمر کافی است محصول اصلی را به نسبت مساوی با آب رقیق کنید) مرطوب و آماده شود.

حداقل دو لایه با ضخامت مجموع 770 میکرون محصول خشک شده برای حفاظت کامل سطوح لازم است. اگر چه در مناطق خاص مانند حاشیه خلیج فارس و جزایر جنوبی کشورکه خطر حمله عوامل مخرب محیطی زیاد است، اجرای لایه سوم نیز توصیه می شود. برای اجراي لايه‌هاي بعدي لازم است لايه قبلي به طورکامل خشک شود. چنانچه ملات یا دیگر مصالح ساختمانی روی این پوشش اجرا می شود، قبل از خشک شدن لایه آخر اقدام به پاشیدن ماسه زبر سیلیسی نمایید تا زمینه برای اتصال مکانیکی بهتر فراهم شود.

دیگر محصولات پوشش‌های محافظ

sp7802

SP780

محافظ نما و دافع آب بر پایه سیلان سیلوکسان

pc781

PC781

پوشش محافظ نما بر پایه رزین‌های اکریلیک محلول درآب