ADMIX GM532

ملات اپوکسی دوجزئي برای ترمیم و تعمیرسازه‌های بتني

 ADMIX EM630 ملات دو جزئی بر پایه اپوکسی‌های ترکیبی است که دارای کاربردهای متنوع به‌خصوص در بخش تعمير، ترمیم و تقویت سازه های بتنی، نصب سنگ، کاشی و سرامیک مقاوم در برابر اسید، کاشت فولاد و بازسازی بناهای باستانی است.

مزایا

موارد کاربرد

رنگ محصول مختلط شده         4/5 تا 5/25 لیتر به ازای هر کیسه 25 کیلوگرمی

دانسیته                                1785 کیلوگرم بر لیتر

قابلیت اشتعال                       غیرآتش‌زا

مقاومت فشاری7 روزه         60 مگاپاسگال

1- آماده سازي سطح:

قبل از استفاده از این محصول، سطوح را از وجود روغن،گرد وخاک، رنگ، ماده عمل آوري و ديگر آلودگي‌ها که باعث کاهش چسبندگي مي‌شوند پاک کنید. سطوح در معرض تعمیر باید کاملا تمیز و خشک باشند. چنانچه نیاز به ترمیم محل‌های آسیب دیده باشد لازم است اين مناطق تا عمق تخریب بريده شود و  تا جاي ممکن شکل تيزگوشه و مربعي داشته باشند.

در صورت مشاهده آرماتورهاي زنگ زده ابتدا از سلامت دروني آن اطمينان يافته سپس نسبت به زنگ زدايي توسط يکي از روش‌هاي برس زني يا ماسه پاشي اقدام نماييد تا سطح فولاد تميز نمايان شود. محافظت مضاعف آرماتورها توسط پوشش‌های مخصوص ضروری است.

 

2- اختلاط:

ADMIX EM630 در دو ظرف مجزا شامل رزین اصلی و واکنش‌گر تحویل می‌شود. تمامی محتویات ظرف واکنش‌گر را درون ظرف رزین اصلی ریخته و به کمک مخلوط کن دستي دو جزء را به خوبی مخلوط نمایید به گونه‌ای که رنگ مخلوط حاصل شده کاملا یکنواخت و خاکستری شود. اکنون محصول آماده استفاده است و می‌توان آن را در زمان توصیه شده مصرف کرد.

با توجه به حساسیت محصولات پایه اپوکسی به دما، لازم است قبل از اختلاط دو جزء با یکدیگر آن‌ها را برای مدتی در مکانی با دمای بین 20 تا 25 درجه سانتی گراد قرار دهید تا دمای محصول نیز به این مقدار برسد.