ADMIX PU700

ماستیک درز بندی تک جزئی

MIX PU700 ماستیک درزبندی منعطف که بر پایه رزین پلی یورتان مخصوص به صورت تک جزیی تولید می‌شود و نیاز به اختلاط ندارد. این محصول در کارتریج های آماده مصرف عرضه می‌شود و کاربرد آن بسیار آسان است.

مزایا

موارد کاربرد

شکل ظاهری                 خمیر سیاه رنگ

رنگ                            قهوه‌ای کمرنگ

دانسیته                       1/25 گرم بر سانتي مترمکعب

تاب حرارتی                   20- تا 60+ درجه سانتی‌گراد

درصد جامد                   %80

سفت شدن نهایی            28 روز در 35 درجه سانتی‌گراد

آماده سازي سطح:

سطح بايد تميز، سخت، خشک و عاری از آلودگي، روغن ، گریس و رنگ باشد. تراشیدن باقيمانده شيرآبه سيمان يا دوغاب بسيار مهم است. در حالت عمومي مقاومت کششي سطح تماس مستقيم بايد 5/1 مگاپاسکال باشد. براي اينکه عملکرد ماستيک به درستي انجام شود، عمق درز را به وسیله ميله‌هاي پلي اتيلن اسفنجي با سلول هاي بسته تنظیم کنيد که ماستيک به آن نچسبد و سطح سوم ماستيک آزادانه حرکت کند.

طراحي درز:

براي عملکرد صحيح ماستيک عمق درز باید حدود نصف عرض آن طراحي شود، به‌خصوص براي درزهاي بيشتر از 25 ميليمتر.

پرايمرزني:

درزهاي بتني عمل آوري شده و مسن تر از 28 روز و سطوحي با مصالح ساختماني مانند آجر، فلز يا شيشه نيازي به پرايمر ندارند. سطوح فلزی را قبل از اجرای ماستیک چربی گیری کنید.

اجرا:

ADMIX PU700 به صورت آماده ارائه مي‌شود. يک سر کارتريج آلومينيومي را ببريد و آن را در درون تفنگ دستي يا پنوماتيک قرار داده و بلافاصله شروع به استفاده نمائيد. سطح ماستيک را به وسيله يک ماله و مايع غير الکلي به‌صورت مقعر فاقد حباب درآوريد. اجراي افقي و عمودي را مي‌توان همزمان انجام داد.

دیگر محصولات فرا روان‌کننده

bm730

BM730

ماستیک بر پایه قیر برای اجرا به روش سرد