ADMIX WP762

ملات آب بندی آنی‌گیر جهت قطع فوری نشت آب​

ADMIX WP762 یک محصول آماده مصرف پودری است که با افزودن آب در محل اجرا ظرف مدت چند ثانیه سخت شده و جریان آب یا نشتی را مسدود می‌کند. مقدار ملات تهیه شده در هر نوبت باید به اندازه ای باشد که بلافاصله اجرا شود. آب هم به اندازه بدست آمدن یک ملات نیمه خشک استفاده شود و بقیه آب مورد نیاز برای هیدراته شدن سیمان از آب در حال نشت تامین شود.

مزایا

موارد کاربرد

دانسیته بالک                              1/950 کيلوگرم بر مترمکعب 

کسب مقاومت                              3 مگا پاسکال در 15  دقيقه 

                                              6 مگا پاسکال در  يک ساعت  

                                               7 مگا پاسکال در 24 ساعت

آماده‌سازی سطح کار بسیار ضروری است و محل اتصال آنی گیر به بتن بایستی کاملا تمیز و عاری از آلودگی و چربی باشد. برای  اتصال مکانیکی آنی‌گیر به سطح لازم است منافذ اطراف محل نشت باز شود، برای این منظور از برس سیمی یا سندبلاست استفاده کنید. درزها را تا عمق 20 ميلي متر با قلم تخريب نمائيد تا آب به راحتي جريان يابد.

پس از حصول اطمینان از آماده بودن سطح می توان به دو روش زیر عمل نمود:

1- با استفاده از دستکش لاستيکي مقداري پودر  ADMIX WP762 را در یک نقطه از منطقه نشت قرار داده و با فشار دست تا سخت شدن محصول آن را نگه دارید (بین 60 تا 90 ثانیه) و اين عمل را ادامه داده تا محل نشت به طورکامل مسدود شود.

2- مقداري کمی خمير با استفاده از پودر و آب تهيه نموده و بلافاصله با فشار دست داخل درز قرار داده و آن را ثابت نگه داريد تا سخت شود. در  صورت لزوم مجددا مقداري پودر خشک روي آن قرار داده تا زماني که جريان آب به طور کامل قطع شود. نسبت اختلاط پودر به آب 3 به 1 بر حسب حجم مناسب است.

دیگر محصولات آب‌بند کننده‌ها

WP766

ایزولاسیون پلیمری بر پایه کوپلیمرهای اکریلیک

WP763

پودر آب بندکننده بتن و ملات سیمانی

WP761

آب بندکننده سطوح بتنی به روش انسداد کاپیلارها

WP760

مواد آب بندی سطوح بتنی با پایداری زیاد