ADMIX WP760

مواد آب‌بندی سطوح بتنی با پایداری زیاد

ADMIX WP760 روش آب بندی مطمئن براي آب بند کردن سطوح بتني مي‌باشد که علاوه بر مقاومت‌هاي خمشي و سايشي بسيار خوب، داراي چسبندگي زیاد به سطح زير است. مواد تشکیل دهنده آن به شرح زير می‌باشد:

1- پرايمر: محلولي بر پايه کوپلیمر استایرن- اکریلات جهت آماده سازي سطح

2- رزین آب بندي: تشکيل دهنده لايه‌هاي متعدد آب بند بر پايه کوپليمرهای مقاوم در برابر نفوذ مایعات

3- پودر پايه سيماني: اصلاح شده با افزودني هاي شيميايي جهت تقويت لايه‌هاي آب بند 

مزایا

موارد کاربرد

عامل بسیار مهم براي کسب نتيجه، مناسب بودن سطح زير کار است. بنابراین قبل از اجرای آب بندی لازم است ترک‌ها و نقاط آسيب ديده سطح به طورکامل تعمیر، ترمیم و صاف شوند. سپس با برس سيمي تمام سطح زير کار برس زني شده و ذرات جدا شده ماسه وسيمان شسته و تمیز شود. آن گاه پرايمر به وسيله قلم مو يا پيستولت بر روي تمام سطح زده شود. اين لايه پس از20 تا 30 دقيقه خشک و آماده اجراي لايه‌هاي اصلي مي باشد. براي تهيه ملات اصلي ابتدا يک پيمانه رزین آب بندي را با یک پيمانه آب رقيق نموده و سپس3 تا 4 پيمانه پودر پایه سیمانی را به آن اضافه کرده و به خوبی مخلوط کنید. اين مايع را پس از 10 دقيقه مجدد به طور کامل هم بزنيد و به وسيله قلم مو آن را در دو دست به فاصله زماني 2 ساعت روی سطوح اجرا نماييد. حداقل ضخامت دو لايه کمتر ازيک ميلي متر نباشد.

پرایمر آب بندی محلولی آماده مصرف است و کافی است کمی آن را هم بزنید تا رنگ آن یکنواخت شود. برای تهیه ملات آب بندی از همزن الکتریکی استفاده کنید، ابتدا آب لازم را پیمانه کرده و داخل یک ظرف تمیر بریزید، سپس رزین را به آن اضافه کنید و کمی هم بزنید تا مایع یک نواختی بدست آید، آن گاه همزن الکتریکی را روشن کرده و پودر پایه سیمانی را به آرامی درون ظرف ریخته و هم زدن را حدود دو دقیقه ادامه دهید تا محلولی همگن بدست آید. پس از ده دقیقه مجددا مخلوط را به مدت سی ثانیه بهم زده و استفاده نمایید.

جهت آب بند نمودن يک متر مربع با ضخامت يک ميلي متر مقادير زير لازم است:

پرايمر:‌            100گرم

رزین آب بندي:  300 گرم

پودرپايه سيماني: 1500 گرم

دیگر محصولات آب‌بند کننده‌ها

WP766

ایزولاسیون پلیمری بر پایه کوپلیمرهای اکریلیک

WP763

پودر آب بندکننده بتن و ملات سیمانی

WP762

ملات آب بندی آنی‌گیر جهت قطع فوری نشت آب

WP761

آب بندکننده سطوح بتنی به روش انسداد کاپیلارها